Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Σάββατο 01-09-2012

Ήρθε και ο Σεπτέμβριος και οι megaψαράδες κανόνισαμε να πάμε για ακόμα ένα ψάρεμα. Σάκης, Νικήτας και Μιχάλης ξεκίνησαμε να αγκιστρώνουμε περίπου στις 07:00 το πρωί του Σαββάτου με γαρίδα και ζωντανό μαμούνι. Ήταν η πρώτη φορά που δοκιμάζαμε να ποτίσουμε τη γαρίδα με ελαιόλαδο καθώς είχαμε ακούσει και διαβάσει ότι τραβάει τα ψάρια.

Σε βάθος μόλις 17 μέτρων περίπου κάναμε αραξιά και τα τσιμπήματα ξεκίνησαν κατευθείαν. Η αλήθεια είναι ότι το μαμούνι απέδωσε καλύτερα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και μας έβαλε σε προβληματισμό για το τι θα χρησιμοποιήσουμε την επομένη.

Ο κουβάς άρχισε να γεμίζει αργά και σταθερά με τον Μιχάλη να πέρνει τα πρωτεία και να είναι ρίξε-βγάλε. Περίπου στις 12 και ενώ τα τσιμπήματα είχαν ηρεμήσει ο Νικήτας πέρνει ένα δυνατό τσίμπημα και ξεκινάει να φέρνει...2 λίγδες μαζί. Μετά από δευτερόλεπτα ο Μιχάλης ξεκίνησε να φέρνει κι αυτός κάτι μεγάλο. Το καλάμι είχε λυγίσει και οι 3 λίγδες που ξεπερνούσαν όλες τα 16 εκατοστά ήτανε αγκιστρωμένες στο καλάμι του. Ήτανε γεγονός ότι πέσαμε σε κοπάδι από τσιπούρες.

Μία καταπληκτική ημέρα με ελαφρό ανέμι που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό. Έρχονται φυσικά και καλύτερα!

Τελική συγκομιδή : 54 ψάρια ( λίγδες, λιθρίνια, σπάροι και σαφρίδια). Ρεκόρ ποιότητας για τους megaψαράδες. Παρακάτω μερικές φωτογραφίες.